Sikeres volt az AXN majálisa!

A május 1-2-i, kétnapos Doktor House Majális az AXN eddigi történetének legjobb nézettségi adatait hozta. A 14-29 éves nézők körében a maraton második napján napközben a két országos kereskedelmi csatorna után az AXN a harmadik legnézettebb tévécsatornának bizonyult.

A hónap első két napján vetített egész napos Doktor House-maraton soha nem látott nézettséget hozott a Lostot, a Gyilkos elméket vagy éppen a CSI:NY – New York-i helyszínelőket is Magyarországon elsőként vetítő csatornának.

Mind a két napon kiemelkedő eredményeket mondhat magáénak az AXN; a pénteki nézettség még felül is múlta az első maratoni House-napot. Május 2-án a csatorna teljes napi nézettsége a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályban 3,1% volt, ezzel a négy hagyományosan legnézettebb csatorna után (RTL Klub, TV2, M1, Viasat3) az ötödik helyet szerezte meg az AGB által mért csatornák között.

Még látványosabb eredményt ért el az AXN pénteken napközben a kora reggeli sávban és a Doktor House-maraton idején (06:00-17:00 óra között); ekkor a csatorna a legnézettebb kábeltelevízió volt a magyar piacon a 18-49 éves korosztályban a három országosan fogható (RTL Klub, TV2, M1) tévécsatorna mögött, megelőzve a Viasat3-at is.

A maratoni adás legnézettebb epizódja a péntek délután 14 órakor kezdődő rész volt, ez országosan a 18-49 éves korosztályban 8,6%-os share-t ért el.

[SG.hu]

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

 

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..